محل تبلیغات شما

چرا CRM؟

در دنیای تجارت اهمت حفظ مشتریان و گسترش کسب و کار بسیار مهم است. هزینه های مربوط به پیدا کردن مشتری های جدید به این معنی است که هر مشتری موجود می تواند مهم باشد.

فرصت های بیشتر یعنی مشتریانی که با شرکت شما تماس می گیرند و هرچه این مشتریان بیشتر باشد، بهتر است. بایستی کانال های ارتباط با مشتری را افزایش دهیم، فروش مستقیم، فروش آنلاین، حق رأی دادن توسط مشتری، استفاده از شبکه های اجتماعی و از جمله کانال های است که مشتری را به سمت ارتباط با شرکت ها سوق می دهد. با این حال هر چه این کانال ها بیشتر باشد نیاز به مدیریت و تعامل با مشتری بیشتر خواهد بود.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به کسب و کار کمک می کند تا بینش خود را نسبت به مشتریان و رفتار مشتریان تغییر داده و عملیات تجاری خود را د ربستری مناسب و با اطمینان به پیش ببرد و بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد. درحقیقت CRM به یک کسب و کار کمک می کند تا ارزش مشتریان خود را شناسایی کند و به بهبود روابط مشتریان کمک کند .


وزارت خارجه: هموطنان سفر خود به عراق را تا اطلاع ثانوی به تعویق اندازند

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM چیست؟

اولین حضور ایرانی ها در تیم منتخب QSL

مشتری ,مشتریان ,های ,ارتباط ,کند ,کار ,ارتباط با ,با مشتری ,و کار ,کسب و ,خود را

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها